مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 08:322014-10-21سياسي

روش تربیتی شهدا از خود گذشتگی و ایثار است


سردار آجرلو با بیان اینکه هرجا که شهدا حضور داشته باشند منبع خیر و برکت است، افزود: شهدا روشی تربیتی دارند که همان از خودگذشگی و ایثار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"، مصطفی آجرلو معاون تربیت بدنی سپاه پاسداران گفت: وجود شهدای گمنام در مراکز علمی نظیر دانشگاه ها در تزکیه نفس دانشجویان موثر است.

وی ادامه داد: وظیفه دانشگاهیان بخصوص اساتید و دانشجویان، تلاش برای ادامه و استمرار راه شهدا، پاسداری و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران است.

سردار آجرلو افزود: معتقدم مرکز اسلامی پیامبر اعظم (ص) و مسجد امام علی (ع) واحد علوم و تحقیقات، می تواند به یک پایگاه بین المللی برای جهان اسلام تبدیل شود، بنابراین باید از ظرفیت های این مجموعه بزرگ فرهنگی به بهترین شکل استفاده کرد.

وی به شرایط سیاسی حال حاضر در منطقه اشاره کرد و افزود: امنیت و آرامشی که امروزه در ایران اسلامی وجود دارد به دلیل شاه کلیدی است به نام ولایت فقیه که با رهبری و درایت امام خمینی (ره) در گذشته و مقام معظم رهبری در حال و رشادت و ایثارگری شهدای گرانقدر حاصل شده است.

آجرلو ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اولین مرکز حکومت شیعه بعد از 14 قرن است که توانست به تنهایی در مقابل تهاجم و دسیسه های دشمنان چه در هشت سال دفاع مقدس و چه پس از آن، ایستادگی کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش تربیتی شهدا از خود گذشتگی و ایثار است

روش تربیتی شهدا از خود گذشتگی و ایثار است