مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 08:232014-10-21ورزشي

درخشش متین موجب افتخار ورامین است/ مسائل اخلاقی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد


ورزشکاران متین بدانند که در کنار توجه به ورزش قهرمانی و کسب موفقیت ها، باید به مسائل معنوی و اخلاقی نیز توجه کافی داشته باشند چراکه مردم ورامین همواره پرچمدار دفاع از ارزش های اخلاقی و اسلامی بوده اند و .

- ورامین-خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت ورامین گفت: ورزشکاران متین بدانند که در کنار توجه به ورزش قهرمانی و کسب موفقیت ها، باید به مسائل معنوی و اخلاقی نیز توجه کافی داشته باشند چراکه مردم ورامین همواره پرچمدار دفاع از ارزش های اخلاقی و اسلامی بوده اند و ورزشکاران منطقه نیز باید ویژگی های اخلاقی و معنوی این دیار را به تماشاگران و بازیکنان سایر شهرهای کشور نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، صبح امروز امام جمعه موقت ورامین به همراه رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان با حضور در محل تمرینات تیم متین با کادر فنی، بازیکنان و اعضای این باشگاه دیدار و در جریان آخرین روند آماده سازی متین برای حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال قرار گرفت.

حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به موفقیت های متین ورامین در عرصه والیبال اظهار داشت: متین ورامین با توجه به دو سال حضور در بالاترین سطح والیبال کشور، توانسته موفقیت ها و دستاوردهای بزرگی را برای شهرستان به ارمغان آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش متین موجب افتخار ورامین است/ مسائل اخلاقی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد

درخشش متین موجب افتخار ورامین است/ مسائل اخلاقی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد