مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 07:022014-10-21دانش

برگزاری سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دریاچه پارک ارم


دبیر کمیته فنی سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند گفت: مرحله نهایی سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دریاچه پارک ارم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی "خبرگزاری دانشجو""، بهنام صادق زاده، دبیر کمیته فنی سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند از رقابت شناورهای هوشمند در دریاچه پارک ارم خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری سومین مسابقات شناورهای هوشمند به همت دانشگاه صنعتی شریف و انجمن مهندسی دریا انجام می شود که در این رقابت علمی، 125 دانشجو و 40 دانش آموز از 14 استان کشور، دستاوردها و دانسته های علمی خود را به کار می بندند تا بهترین شناور را که دارای 3 مولفه سرعت، دریامانی و مانور است را ارائه دهند.

وی افزود: طبق آخرین آمار، در این دوره از مسابقات شاهد هنرنمایی 28 تیم دانش جویی و 15 تیم دانش آموزی خواهیم بود که از 21 دانشگاه سراسری و آزاد و 12 مدرسه دولتی و غیر انتفاعی وارد رقابت ها شده اند و این نوید بخش رقابتی جذاب در سومین دوره مسابقات خواهد بود.

صادق زاده تاکید کرد: دانشگاه صنعتی شریف و انجمن مهندسی دریا سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند را امسال با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی دریای سپاه و ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی و سایر نهادها و سازمان های دریایی برگزار می کند و کمیته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دریاچه پارک ارم

برگزاری سومین دوره مسابقات شناورهای هوشمند در دریاچه پارک ارم