مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 06:532014-10-21اقتصادي

آغاز طرح آموزش های ویژه برای اشتغال/ تجاری سازی مشاوره های جانبی شغل


معاون وزیر کار با اشاره به برنامه ریزی هایی برای انجام هدایت شغلی کارجویان جهت فراهم شدن شرایط ورود به بازار کار گفت: کارآفرینان باید وارد عرصه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، کورش پرند گفت: اکنون زمانی است که باید به نهضت مهارت آموزی اندیشید و گفتمان خیرین اشتغال را برنامه ریزی کرد.

معاون وزیر کار با اشاره به حضور خیرین در بسیاری از زمینه ها اظهارداشت: می توان از این ظرفیت در زمینه مهارت آموزی نیز بهره برد.

پرند همچنین از سازمان های مردم نهاد به عنوان عواملی اثرگذار نام برد که می توانند در زمینه پشتیبانی امر موثر باشند.

وی با اشاره به آغاز طرح کریدور تجاری سازی بر آموزش های جانبی نظیر مشاوره های شغلی تاکید کرد و گفت: رسیدن به وضعیت مطلوب با ارائه مشاوره و هدایت شغلی قوی ممکن است تا کارآموزان با دریافت آموزش های تخصصی، گواهینامه دوم خود را دریافت کنند و بتوانند با استفاده از تسهیلات صندوق ها وارد بازار کار شوند؛ بنابراین ضروری است که این الگو نهادینه شود.

پرند ادامه داد: این طرح را به قسمت های ایده پردازی، بررسی قابلیت اجرا، هدایت، تولید محصول و در نهایت تولید محصول تجاری تقسیم کرد.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه با اشاره به برگزاری مسابقات ملی مهارت بیان داشت: باید کارآفرینان بزرگ کشور را وارد عرصه کرد چرا که اگرچه سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح آموزش های ویژه برای اشتغال/ تجاری سازی مشاوره های جانبی شغل

آغاز طرح آموزش های ویژه برای اشتغال/ تجاری سازی مشاوره های جانبی شغل