مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 05:382014-10-21دانش

حضور 67 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه های کشور


مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات گفت: سال گذشته جمع دانشجویان ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشگاه های تحت مدیریت این وزارتخانه 67 هزار نفر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، سیدرسول عمادی در جمع خبرنگاران در شیراز گفت: این تعداد دانشجو در چهار دانشگاه دولتی، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه ای و پیام نور شاغل به تحصیل بوده اند.

وی با تاکید بر لزوم کاهش فاصله بین دانشجویان ایثارگر و دیگر دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته های مختلف به عنوان یکی از اهداف سیاست های راهبردی جدید، گفت: البته این فاصله زیاد نیست، اما تلاش برای کاهش آن اولویت است و با رصد کردن معدل هر ترم دانشجویان ایثارگر و انجام مقایسه ، برنامه ریزی های لازم انجام و اجرا می شود.

عمادی گفت: در راستای کاهش فاصله علمی دانشجویان ایثارگر با سایر دانشجویان، به دنبال کلاس های تقویتی و کارگاه های پژوهشی هستیم که این موضوع با جدیت بیشتری دنبال می شود.

وی در تشریح برخی از اهداف سیاست های راهبردی جدید، توسعه تحصیلات تکمیلی را یکی از اهداف این سیاست ها عنوان و اضافه کرد: البته در این موضوع ارتقاء علمی دانشجویان مد نظر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 67 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه های کشور

حضور 67 هزار دانشجوی ایثارگر در دانشگاه های کشور