مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 05:082014-10-21پزشكي

سرطان حنجره در استان کرمان بیش از میانگین کشوری


قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در امور مشارکت های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه های حوزه سلامت با ابراز تأسف از اینکه استان کرمان در آمارسرطان به ویژه سرطان حنجره بیش از میانگین کشوری است، - گفت: نیمی از ایرانیان چاق هستند.

بیماری های قلبی علت 30 درصد مرگ و میر استان کرمان است 10 درصد مربوط به سرطان و 10 درصد مربوط به تصادفات است که متأسفانه سالانه 7 درصد به میزان سرطانی های استان کرمان افزوده می شود.

دکتر علی اسکندری زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی کویر، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که فعالیت خود را با کار فرهنگی آغاز کرده و با پیشرفت در کارهای تحقیقاتی، پروژه های سنگینی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: در بحث مشارکت های اجتماعی باید به سمت توسعه ی اقدامات مشارکتی بین بخشی برویم که این اقدامات در بخش سلامت بوده و دانشگاه علوم پزشکی قطب این فعالیت ها در جنوب شرق است و می خواهیم این اقدامات را با بخش خصوصی، مردم و دیگر دستگاه ها به مشارکت بگذاریم.

قائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به همکاری با جهاد دانشگاهی کرمان تصریح کرد: خدمات سلامت جهاد دانشگاهی در بانک خون بند ناف، کلینیک سلامت و ناباروری و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرطان حنجره در استان کرمان بیش از میانگین کشوری

سرطان حنجره در استان کرمان بیش از میانگین کشوری