مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 مهر 1393 ساعت 00:282014-10-20سياسي

هم زمان با ماه محرم صورت می گیرد اجرای طرح بصیرت عاشورایی در زنجان


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح بصیرت عاشورایی در زنجان خبر داد.

- حجت الاسلام فخرالدین خدابنده لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های قبل طرح معنوی و مذهبی بصیرت عاشورایی در بقاع و امامزادگان استان زنجان اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح بصیرت عاشورایی در راستای تبیین واقعه کربلا و استفاده از ظرفیت معنوی امامزادگان اجرایی می شود، تصریح کرد:  تبیین ابعاد مکتب سرخ عاشورا و عمق بخشیدن به باورهای اقشار مختلف جامعه درباره اهداف والای نهضت حسینی و واقعه کربلا از اهداف اجرای طرح بصیرت عاشورایی است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گسترش و تعمیق بصیرت در جامعه را نیز از دیگر اهداف اجرای طرح بصیرت عاشورایی اعلام کرد و گفت: در قالب تقویت باورهای دینی و تبیین قیام عاشورا در بین عموم مردم، بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و روشنگری نسبت خرافات و انحرافات، اجرای ویژه برنامه های مذهبی متناسب در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، حسینیه ها و تکایا از برنامه های اجرایی در این طرح است.

این مسئول در ادامه با اشاره به سایر برنامه های اجرایی اوقاف استان زنجان همزمان با ماه محرم، تصریح کرد: اعزام روحانیان به بقاع های متبرکه ،اطعام عزادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم زمان با ماه محرم صورت می گیرد اجرای طرح بصیرت عاشورایی در زنجان

هم زمان با ماه محرم صورت می گیرد اجرای طرح بصیرت عاشورایی در زنجان