مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 22:472014-10-20بين الملل

هشدار جنبش فتح به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تعرضات این رژیم به مسجد الاقصی


شورای انقلابی جنبش فتح به رژیم صهیونیستی در خصوص تصویب قوانین جدید با هدف تقسیم مسجد الاقصی برای ورود جداگانه فلسطینی ها و صهیونیست ها به این مکان مقدس هشدار داد .

شورای انقلابی جنبش فتح دوشنبه شب و در پایان نشست سه روزه خود در بیانیه ای تاکید کرد اقدام رژیم صهیونیستی برای تصویب هر قانونی درباره تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی با هدف محدود کردن ورود فلسطینی ها به این مکان مقدس نقض آشکار قوانین و قطعنامه های بین المللی است .

شورای انقلابی فتح افزود بر اساس قوانین بین المللی اقدام رژیم صهیونیستی کاملا مردود است و این اقدام به تشدید بی ثباتی و ناامنی در کل منطقه خاورمیانه منجر خواهد شد .

شورای انقلابی فتح در پایان نشست سه روزه که با حضور محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان و رییس جنبش فتح برگزار شد ، تاکید کرد پیوستن فلسطین به سازمان ها و نهادهای بین المللی از جمله دادگاه بین المللی کیفری از تصمیمات بسیار مهم برای فلسطینی ها محسوب می شود و اقدامات و تدارکات لازم برای رسیدن به این هدف باید تا قبل از پایان امسال ( 2014 ) به اتمام برسد .

شورای انقلابی فتح در این بیانیه بر حمایت از تلاش های سیاسی برای پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و تشکیل کشور فلسطین تاکید کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار جنبش فتح به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تعرضات این رژیم به مسجد الاقصی

هشدار جنبش فتح به رژیم صهیونیستی درباره ادامه تعرضات این رژیم به مسجد الاقصی