مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 22:432014-10-20سياسي

فرماندار پاکدشت: دیدار با خانواده معظم شهدا روحیه مدیران را مضاعف می کند


فرماندار شهرستان پاکدشت با تاکید بر تکریم خانواده معظم شهدا گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، روحیه مدیران را برای تلاش، مضاعف می کند.

- " از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت، علیرضا قاسمی فرزاد به همراه معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری پاکدشت، بخشدار شریف آباد، مسئول امور ایثارگران فرمانداری، کارشناس روابط عمومی فرمانداری و جمعی از مسئولان محلی با خانواده های معظم شهیدان قرایی و آلبوعلی در روستای علی آباد از توابع بخش شریف آباد دیدار و گفت وگو کرد.

  فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدارها اظهار داشت: برای خدمت کردن به مردم و کسب انرژی لازم برای کار، دیدار با خانواده های معظم شهدا روحیه بخش است.

وی در ادامه با تقدیر از رشادت ها و پایمردهای شهدا و ایثارگران تصریح کرد: طبق فرموده امام خمینی (ره) که شهدا و خانواده های آنها را چشم و چراغ ملت می دانستند، ما به عنوان مسئولان وظیفه داریم و افتخار می کنیم که خدمتگزاران ملت و شما خانواده های شهدا باشیم، زیرا یاد شهدا و ایثارگران به ما روحیه مضاعف و قوت قلب در راه خدمت رسانی بیشتر به مردم می بخشد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه خدمتی که شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان به میهن اسلامی داشتند با هیچ ملاک و معیاری قابل مقایسه نیست، عنوان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار پاکدشت: دیدار با خانواده معظم شهدا روحیه مدیران را مضاعف می کند

فرماندار پاکدشت: دیدار با خانواده معظم شهدا روحیه مدیران را مضاعف می کند