مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 20:382014-10-20اقتصادي

مبادله ی این آثار بیشتر از طلا و جواهر سود دارد


تصویب قانون «اختصاص یک درصد از بودجه به خرید آثار هنری» فواید زیادی دارد، از جمله این که به معاش هنرمندان کمک می کند و سبب می شود آن ها بدون دغدغه ی مالی برای تهیه ی آثار هنری ناب تلاش کنند.

- یک هنرمند نقاشی خط گفت: تصویب قانون اختصاص یک درصد از بودجه به خرید آثار هنری فواید زیادی دارد، از جمله این که به معاش هنرمندان کمک می کند و سبب می شود آن ها بدون دغدغه ی مالی برای تهیه ی آثار هنری ناب تلاش کنند.

جلیل رسولی در گفت وگو با خبرنگار بخش هنرهای تجسمی ایسنا، درباره ی ضرورت تصویب قانون تخصیص یک درصد از بودجه های عمرانی برای خرید آثار هنری توسط اداره های دولتی، اظهار کرد: در جامعه ی هنری ما، نیاز به تصویب این قانون وجود دارد.

جامعه ای که هنرهای تجسمی برای آن اهمیت ندارد، متوجه نیست که حمایت از هنرهای تجسمی، حفاظت از فرهنگ و هنر کشور است.

او ادامه داد: سرمایه گذاری در هنرهای تجسمی، بسیار ثمربخش است و اگر افراد روی هنرهای تجسمی سرمایه گذاری کنند و این کار را به صورت کارشناسی شده انجام دهند و البته روی آثاری سرمایه گذاری کنند که ارزش داشته باشد ، سود این کار حتی از خرید و فروش طلا و جواهر هم بیشتر خواهد بود.

از سوی دیگر، تصویب این قانون سبب می شود هنرمندان تقویت شوند و اثر هنری بیشتری تولید و از رکود و خمودگی نجات پیدا کنند و بعد نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله ی این آثار بیشتر از طلا و جواهر سود دارد

مبادله ی این آثار بیشتر از طلا و جواهر سود دارد