مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 20:272014-10-20فرهنگي

هشتمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی آغاز به کار کرد


هشتمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی و چهارمین جشنواره بین المللی پروین اعتصامی با برگزاری مراسمی در تالار مشاهیر و محوطه باز خانه هنرمندان آغاز به کار کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر ، دراین مراسم که بانوان هنرمندی چون گوهر خیراندیش ، نگار جواهریان و ترانه علیدوستی حضور داشتند کیک تولد هشتمین جشنواره با حضور بانوان عرصه سینما بریده شد .

دبیر هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به ارسال بیش از1700 فیلم به دبیرخانه جشنواره گفت : 180 اثر در بخش سینمای ایران و بین الملل در مدت جشنواره با هم رقابت می کنند .

مازیار رضا خانی گفت : فیملسازانی از 40 کشور متقاضی حضور در جشنواره بودند که در بخش پایانی 30 فیلم از سایر کشورها با هم رقابت خواهند کرد .

وی گفت : فیلم های جشنواره در بخش های داستانی ، مستند ، تجربی و پویانمایی و با موضوعات زنان شاخص ایرانی و نقش زن در بنیاد خانواده دربخش مسابقه بایکدیگر رقابت می کنند .

وی گفت: آثار تا روز پنجشنبه اول آبان از ساعت 9 صبح تا ساعت 21 در دو سالن خانه هنرمندان اکران خواهد شد و تماشای آن برای عموم آزاد است .

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که چرا در بخشی که با موضوع پروین اعتصامی برگزار می شود اثر قابل ملاحظه ای وجود ندارد گفت : متاسفانه دبیرخانه این جشنواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی آغاز به کار کرد

هشتمین جشنواره ملی فیلم پروین اعتصامی آغاز به کار کرد