مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 15:582014-10-20اجتماعي

فارس گزارش می دهد سفیدپوش شدن ارتفاعات رودسر/آبگرفتگی 13 روستای چابکسر


بارش برف ارتفاعات گون کول و نفت چاک اشکورات رودسر را سفیدپوش کرد.

- " از رودسر، به دنبال بارندگی شدید که از عصر روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد بسیاری از مناطق مختلف استان به ویژه در این شهرستان دچار آبگرفتگی شده است.

ارتفاعات رودسر از بارش برف سفیدپوش شده و رودخانه های برخی مناطق از جمله در کلاچای طغیان کرده و آب نمای رحیم آباد مسدود شده است.

ارتفاعات اشکورات سفیدپوش شد بخشدار رحیم آباد رودسر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به بارش برف در ارتفاعات این بخش اظهار کرد: از شب گذشته در ارتفاعات گون کول و نفت چاک اشکورات بارش برف آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

منصور سعادت نژاد با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 سانت برف روی زمین نشسته است، تصریح کرد: بر اثر بارش شدید باران در روستای اربوسرا و جاده گذربن رانش زمین رخ داده است که اکنون تردد در این بخش جریان دارد.

بخشدار رحیم آباد رودسر گفت: آب نمای پل در حال احداث رحیم آباد برای جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ جان مسافران همچنان مسدود است.

طغیان رودخانه های کلاچای بر اثر شدت بارندگی بخشدار کلاچای نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بر اثر بارش باران، کوچه شهید جلالی روستای شیرمحله و روستای هادی کیاشهر این بخش بر اثر طغیان رودخانه و سرازیر شدن آب مزارع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد سفیدپوش شدن ارتفاعات رودسر/آبگرفتگی 13 روستای چابکسر

فارس گزارش می دهد سفیدپوش شدن ارتفاعات رودسر/آبگرفتگی 13 روستای چابکسر