مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 12:482014-10-20بين الملل

تهران برای سفر العبادی اهمیت ویژه ای قائل است


تهران برایسفر العبادی اهمیت ویژه ای قائل است و در این سفر که همکاریهای همه جانبه دو کشور را به مرحله ای جدید وارد خواهد کرد, جناب آقای العبادی و مقامات و مسئولین عالیرتبه کشورمان آخرین تحولات منطقه و راههای کمک به حل معضلات .

- سخنگوی وزارت خارجه گفت: تهران برایسفر العبادی اهمیت ویژه ای قائل است و در این سفر که همکاریهای همه جانبه دو کشور را به مرحله ای جدید وارد خواهد کرد, جناب آقای العبادی و مقامات و مسئولین عالیرتبه کشورمان آخرین تحولات منطقه و راههای کمک به حل معضلات موجود را مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهند داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به اهمیت سفر حیدر العبادی نخست وزیر عراق به تهران گفت: افق پیش روی ایران و عراق ثبات، آرامش و تقویت مناسبات منطقه ای است.

مرضیه افخم خاطر نشان کرد: تهران برای این رویداد اهمیت ویژه ای قائل است و در این سفر که همکاریهای همه جانبه دو کشور را به مرحله ای جدید وارد خواهد کرد, جناب آقای العبادی و مقامات و مسئولین عالیرتبه کشورمان آخرین تحولات منطقه و راههای کمک به حل معضلات موجود را مورد بررسی و تبادل نظر قرار خواهند داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: از جمله اهداف این سفر که متعاقب شروع بکار دولت جدید در عراق صورت می گیرد، افزایش و ارتقای مناسبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران برای سفر العبادی اهمیت ویژه ای قائل است

تهران برای سفر العبادی اهمیت ویژه ای قائل است