مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 12:382014-10-20اقتصادي

اعطای وام دو میلیونی به بازنشستگان


مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشور گفت: سال گذشته به حدود 70 هزار بازنشسته وام اهدا شد که امسال این تعداد به 200 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

- مدیرعامل سازمان بازنشستگی کشوری ضمن اعلام اینکه در این مدت کوتاه 400 میلیارد تومان اعتبار دریافت و از امروز ظرف مدت هفت ماه به 200 هزار بازنشسته وام قرض الحسنه دو میلیون تومانی پرداخت می شود، گفت: سال گذشته به حدود 70 هزار بازنشسته وام اهدا شد که این تعداد امسال به 200 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود اسلامیان در مراسم تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که هم اکنون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است، با بیان اینکه حدود 10 روز است این سمت را برعهده گرفته ام و مسلما امکان ارائه گزارش مبسوطی درباره وضعیت سازمان بازنشستگی وجود ندارد، گفت: تنها باید بگویم که خود بنده هم در یک خانواده بازنشسته زندگی کرده ام و دغدغه های بازنشستگان را درک می کنم.

وی افزود: وقتی گزارش عملکرد 9 ساله گذشته را مرور کردم دریافتم با وجود تورم تا 40 درصدی، حقوق بازنشسته در بهترین حالت تا 20 درصد افزایش می یافت، اظهار کرد: مشخص است قدرت خرید بازنشستگان کاهش می یافت.

به سهم خودم امیدوارم دولت یازدهم روند کاهش تورم را دنبال کند و وضعیت برای بازنشستگان نیز بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای وام دو میلیونی به بازنشستگان

اعطای وام دو میلیونی به بازنشستگان