مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 12:332014-10-20اجتماعي

هشدار هواشناسی: احتمال سیل در برخی شهرها


سازمان هواشناسی تصریح کرده که طی روز جاری در پاره ای از نقاط استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سبب وزش باد شدید وقوع پدیده گرد و خاک دید افقی کاهش می یابد از این رو ضروری است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی بعمل آید.

- سازمان هواشناسی کشور نسبت به آبگرفتکی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها به علت بارش برف و باران در برخی از مناطق و ارتفاعات کوهستانی و اختلال در برخی از جاده های کشور طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان هواشناسی کشور در اطلاعیه خود تاکید کرده که طی روز جاری شاهد بارش برف و باران در برخی از مناطق و ارتفاعات کوهستانی در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، شمال خوزستان، اواخر وقت در استان تهران و البرز خواهیم بود.

همچنین استانهای اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، خوزستان، تهران و البرز، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، شمال غرب فارس، شمال سمنان و خراسان رضوی، بوشهر و غرب استان سمنان تحت تاثیر این سامانه بارشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها و آبگرفتگی معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی: احتمال سیل در برخی شهرها

هشدار هواشناسی: احتمال سیل در برخی شهرها