مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 12:182014-10-20فرهنگي

مطالعه در بین فیلمسازان کم شده است


بیست و یکمین جلسه از سلسله نشستهای نمایش فیلم «سینماروایت» با نمایش فیلم های کوتاه «ساعت شش» و «پارگینگ» برگزار شد که طی آن نکات مختلفی اعم از کم مطالعه کردن فیلمسازان مطرح شد.

- بیست و یکمین جلسه از سلسله نشستهای نمایش فیلم سینماروایت با نمایش فیلم های کوتاه ساعت شش و پارگینگ برگزار شد که طی آن نکات مختلفی اعم از کم مطالعه کردن فیلمسازان مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، این فیلم ها که از جمله آثار برگزیده جشنواره مقاومت هستند هر یک از دریچه خاص خود به اثرات دفاع مقدس در زندگی امروز آدمهای درگیر دفاع نگاه می کنند.

عباس کریمی نویسنده و منتقد سینما در ابتدای این نشست تخصصی درباره جایگاه فیلم کوتاه در سینمای امروز ایران سخن گفت: فیلم کوتاه مادر فیلم بلند است و کسی که بتواند در سینمای کوتاه رشد کند حتما قدم اول خود را در سینمای بلند محکم برخواهد داشت.

در تمامی دنیا هم مشتری سینمای کوتاه کمتر از سینمای بلند است و در کشور ما شاید کمتر از بقیه جاها.

حتی دست اندرکاران فیلم کوتاه هم به ساخته های همکاران خود اهمیت نمی دهند وی ادامه داد: در ایران فارغ از کمبود مخاطب سینمای کوتاه متاسفانه فیلمسازان این حیطه هم به دستاوردهای همکاران خود اهمیت نمی دهند و بارها شده در جشنواره ها حتی به تماشای اثر همکاران خویش نمی روند چون همگی فیلم کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه در بین فیلمسازان کم شده است

مطالعه در بین فیلمسازان کم شده است