مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 12:082014-10-20اجتماعي

نخستین نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی در کرج آغاز به کار کرد


نخستین نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی پیش از ظهر دوشنبه در محل باغ گلهای پارک شهید چمران کرج گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در این نمایشگاه اسباب بازی های طراحی و تولید شده ایرانی و همچنین بازی های بومی مناطق مختلف کشور در 45 غرفه برای کودکان و خانواده ها به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه انواع اسباب بازی های فکری آموزشی و وسایل بازی، انواع بازی های مکعبی سه بعدی و وسایل بازی رنگ شناسی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

به گفته محمد رضا علیخانی مدیر اجرایی اولین نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی استان البرز بیش از 50 شرکت تولید کننده اسباب بازی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه با محوریت شادی، ورزش و خلاقیت به منظور ارائه محصولات آموزشی، فکری و تفریحی کودکان برپا شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه تمام تولیدکنندگان فعال محصولات تفریحی و اسباب بازی کودکان در این نمایشگاه حضور دارند، گفت: این نمایشگاه در مساحت دو هزار متری نمایشگاه گل کرج، نسبت به ارائه محصولات فرهنگی، تفریحی و آموزشی اقدام می کند.

علیخانی با بیان اینکه عرضه محصولات در این نمایشگاه بدون واسطه به دست مصرف کنندگان می رسد، تصریح کرد: این نمایشگاه به صورت آزمایشی در قدم نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی در کرج آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه تفریحات، بازی و سرگرمی در کرج آغاز به کار کرد