مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:582014-10-20حوادث

کشف چهار لاشه کبک از متجاوزان به طبیعت در قزوین


ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین موفق به کشف و ضبط سه قبضه سلاح شکاری و چهار لاشه کبک شدند.

- صدرالدین علیپور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قزوین، اظهار کرد: در پی گشت و کنترل و حراست از عرصه های طبیعی ماموران یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین در الموت غربی و منطقه شنگل رود موفق به دستگیری سه نفر متخلف شدند.

وی افزود: پس از بازرسی سه قبضه اسلحه شکاری، چهار لاشه کبک و 86 فشنگ از متخلفان کشف و ضبط شد و پرونده آنها جهت رسیدگی در مراجع قضایی در حال بررسی است.

علیپور ضمن هشدار به کسانی که بدون اخذ مجوز به حوزه های استحفاظی محیط زیست استان وارد می شوند، اعلام کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان به طور شبانه روزی در حال گشت زنی و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند و با متخلفان در حوزه شکار و صید برابر با قانون و با شدت و قاطعیت برخورد خواهند کرد.

آشنایی کودکان بویین زهرا با مفاهیم زیست محیطی صدر الدین علیپور، مدیرکل اداره حفاظت محیط زیست استان قزوین تصریح کرد: به مناسبت هفته جهانی کودک در برنامه ای با رویکرد حفاظت محیط زیست و تنویر افکار عمومی به ویژه آموزش مفاهیم و مباحث محیط زیستی به نونهالان و نوجوانان، اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قموشی در بویین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف چهار لاشه کبک از متجاوزان به طبیعت در قزوین

کشف چهار لاشه کبک از متجاوزان به طبیعت در قزوین