مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:532014-10-20اجتماعي

مدیرکل کانون پرورشی کرمان: قصه گویی تأثیرگذارترین فعالیت کانون پرورشی است


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان گفت: قصه گویی تأثیرگذارترین فعالیت کانون پرورشی است.

- " از کرمان، محمدرضا علیزاده ظهر امروز در آیین پایانی مرحله استانی هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کرمان اظهار داشت: ما در کانون پرورشی در تعامل با کودکان هستیم و اطلاعات مربیان باید هر چه بیشتر افزایش یابد و آنها سعی کنند، اشراف بیشتری در حوزه کاری خود داشته باشند.

وی بیان داشت: یکی از فعالیت های مهم کانون پرورشی قصه گویی است که فعالیت تربیتی و آموزشی به شمار می رود و تلاش می شود در زمینه مسائل انسانی و دینی مباحثی را به مخاطب منتقل کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان ادامه داد: کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی قصه گویی هستند و در تاریخ مسائل دینی، تاریخی و افتخارات ملی از طریق قصه ها به نسل های بعد منتقل شده و به ما رسیده است.

علیزاده با بیان اینکه قصه ها در زمینه فرهنگسازی تاثیر بی نظیری در جامعه دارند، افزود: در کانون باید به قصه گویی توجه داشته باشیم، زیرا تاثیرگذاری قصه از سایر اقدامات کانون پرورشی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه قصه جایگاه ویژه ای دارد و باید به آن پرداخته شود، اضافه کرد: از مرداد ماه سال جاری فراخوان جشنواره قصه گویی اعلام شد و 55 نفر در بخش آزاد و کانونی در جشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کانون پرورشی کرمان: قصه گویی تأثیرگذارترین فعالیت کانون پرورشی است

مدیرکل کانون پرورشی کرمان: قصه گویی تأثیرگذارترین فعالیت کانون پرورشی است