مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:272014-10-20دانش

سامانه جامع سازمان دانشجویان کشور تا پایان سال تحصیلی راه اندازی می شود


مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم با اشاره به اینکه سامانه جامع سازمان دانشجویان کشور تا پایان سال تحصیلی راه اندازی می شود، - گفت: این سامانه در بخش آموزش و پژوهش، در آمارهای کمی، در خصوص ابداعات و اختراعات، آمار دانشجویان و وضعیت علمی دانشجویی دارای مزیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار "خبرگزاری دانشجو" از شیراز،" رسول عمادی، مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم صبح امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه سامانه جامع سازمان دانشجویان کشور تا پایان سال تحصیلی راه اندازی می شود، گفت: این سامانه در بخش آموزش و پژوهش، در آمارهای کمی، در خصوص ابداعات و اختراعات، آمار دانشجویان و وضعیت علمی دانشجویی دارای مزیت است.

وی تصریح کرد: امور دانشجویان ایثارگر نیز در این سامانه نقش دارد و از آن بهره مند می شود.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان داشت: در سال 92 جمع کل دانشجویان ایثارگر چهار دانشگاه دولتی، پیام نور، علمی کاربردی و فنی حرفه ای 67 هزار دانشجو بوده است.

عمادی افزود: تعداد دانشجویان ایثارگر در دانشگاه های دولتی 29 هزار نفر، پیام نور 18 هزار نفر، جامع علمی کاربردی 16هزار نفر و در دانشگاه های فنی حرفه ای 4000 نفر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع سازمان دانشجویان کشور تا پایان سال تحصیلی راه اندازی می شود

سامانه جامع سازمان دانشجویان کشور تا پایان سال تحصیلی راه اندازی می شود