مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:082014-10-20اجتماعي

گروههای امدادی به مناطق آسیب دیده مازندران اعزام شدند


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی در استان ادامه دارد از اعزام گروههای امدادی به مناطق آسیب دیده خبر داد.

- رستم زرودی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال بازدید از مناطق غرب مازندران و شهرستان نور هستیم یادآورد شد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از تخریب اعلام نشده است.

وی با عنوان اینکه، بارندگی شدید سبب آبگرفتگی معابر و منازل در شهرستانهای غرب استان شده است گفت: گروههای هلال احمر در حال توزیع اقلام امدادی شامل موکت و پتو بین شهروندان آسیب دیده نوشهری هستیند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه شدت بارندگی ها از بعد از ظهر دوشنبه کاسته می شود، گفت: آزاد راه تهران شمال به دلیل آبگرفتگی مسدود شده است و در شهرستان نوشهر نیز پنج روستی ملکار، حمزده علیا،سفلی، انارور و سنگسرا دچار آبگرفتگی شدید شده اند.

زرودی یادآور شد: منابع آبی این روستاها دچار کدورت شدید شده است و آب و فاضلاب باید برای رفع این مشکل برنامه ریزی داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه ماشین آلات آب منطقه ای به مناطق آسیب دیده اعزام شده است گفت: گروههای امدادی از شهرستانهای مرکزی استان نظیر آمل برای امداد رسانی به شهرستانهای نور و چالوس اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروههای امدادی به مناطق آسیب دیده مازندران اعزام شدند

گروههای امدادی به مناطق آسیب دیده مازندران اعزام شدند