مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:082014-10-20سياسي

یکی از اقدامات استکبار برای جذب مسلمانان خلیفه تراشی است


رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: امروز اسراییل و آمریکا برای اینکه مسلمانان را به سوی خود جذب کنند اقدام به خلیفه تراشی برای آنان می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی ظهر دوشنبه در دیدار اعضای برگزار کننده همایش امام سجاد(ع)، برگزاری این همایش را اقدامی مبارک عنوان و بیان داشت: متاسفانه شیعیان و هم پیروان دیگر ادیان با حقیقت صحیفه سجادیه آشنا نیستند.

وی با تاکید بر اینکه باید برای معرفی صحیفه سجادیه و اثرگذاری آن در فضای کنونی جامعه تلاش شود گفت: مردم ما آنطور که باید و شاید از صحیفه سجادیه و دعاهای آن اطلاع ندارند.

در حوزه علمیه کار چندانی برای صحیفه نشده است عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان اینکه در حوزه علمیه نیز کار چندانی برای صحیفه نشده است بیان داشت: هر روحانی باید با این کتاب ارتباط داشته و در مراحل بعد جامعه و مردم را با این کتاب آشنا کنند و باید با برنامه ریزی های مناسب این کتاب را وارد متن جامعه کرد.

وی ادامه داد: یکی از راه هایی که عرفان های کاذب اقدام به جذب جوانان می کنند بیان دعاهای تخیلی است و وقتی که جوان ما بداند دعاهای محکم و موثری در خود دین وجود دارد قطعا به سراغ عرفان های کاذب نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از اقدامات استکبار برای جذب مسلمانان خلیفه تراشی است

یکی از اقدامات استکبار برای جذب مسلمانان خلیفه تراشی است