مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 11:082014-10-20سياسي

برگزاری مسابقات تلاوت و تسنیم قرآن در مانه و سملقان به همت نهاد تبلیغات اسلامی


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان از برگزاری مسابقات قرآنی تسنیم و تلاوت در این شهرستان به همت نهاد تبلیغات اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی پروین صبح دوشنبه در جلسه کارگروه قرآنی تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مانه و سملقان از برگزاری مسابقه قرآنی تسنیم در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: ثبت نام از فعالان قرآنی و قرآن آموزان شهرستان مانه و سملقان برای شرکت در سومین دوره مسابقه قرآنی تسنیم در این شهرستان به پایان رسیده است.

وی با بیان این که مسابقات قرآنی تسنیم ویژه کارکنان دستگاه های فرهنگی و خانواده های آنها برگزار می شود، هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقای سطح معلومات و آموزه های قرآنی در سطح کارکنان دستگاه های فرهنگی و خانواده های آنها، زمینه سازی جهت شناسایی، جذب و استفاده از نیروهای قرآنی و با انگیزه و ترغیب دستگاههای فرهنگی برای ایجاد فضای تبلیغی و آموزشی با محوریت قرآن کریم در دستگاه های متبوع دانست.

به گفته حجت الاسلام پروین مسابقات قرآنی تسنیم دی ماه سال جاری با حضور فعالان قرآنی و قرآن آموزان 33 دستگاه فرهنگی به صورت همزمان با سراسر کشور در شهرستان مانه و سملقان نیز برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تلاوت و تسنیم قرآن در مانه و سملقان به همت نهاد تبلیغات اسلامی

برگزاری مسابقات تلاوت و تسنیم قرآن در مانه و سملقان به همت نهاد تبلیغات اسلامی