مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 10:482014-10-20ورزشي

تکواندوکار قمی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد


نماینده تکواندوی قم در مسابقات تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور موفق به کسب مدال طلا در وزن سوم شد.

- سید جواد حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور نمایندگان قم در مسابقات قهرمانی تکواندوی کشور اظهار کرد: در سی و ششمین دوره مسابقات کشوری جوانان و بزرگسالان که عصر یکشنبه در آبادان برگزار شد محمدرضا حیدری در رده بزگسالان بر ترین هوگو پوش وزن سوم لقب گرفت.

وی گفت: در وزن سوم و دسته 63 کیلوگرم محمدرضا حیدری از قم در مسابقه پایانی به دیدار محمد خمسه از تهران رفت و موفق شد حریف خود را شکست داده و بر سکوی قهرمانی تکواندوی کشور قرار بگیرد در حالی که مجید احمدی زاده از لرستان و سروش احمدی از مازندران به مقام سوم رسیدند.

سرپرست هیئت تکواندو قم افزود: سی وششمین دوره مسابقات کشوری تکواندو با حضور 220 هوگوپوش از 30 استان برگزار شد در حالی که مسابقات به میزبانی هیئت تکواندو خوزستان و در ورزشگاه تختی شهر آبادان به انجام رسید.

حسینی بیان کرد: هفته پنجم و ششم لیگ دسته اول پومسه آقایان موسوم به جام نشاط از مرحله نخست، در 2 بخش تیمی و انفرادی، به میزبانی خانه تکواندو و بر روی دو شیاپ چانگ پیگیری شد و تیم تکواندوی استان قم که با ترکیب برترین های خود در پومسه مردان در این رقابت ها شرکت کرده است موفق به کسب مدال طلای لیگ پومسه کشور در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکواندوکار قمی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد

تکواندوکار قمی مدال طلای مسابقات قهرمانی کشور را به دست آورد