مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 09:232014-10-20سياسي

با حضور شورایاران انجام شد اتمام دومین دور از پایش محلات 20گانه جنوب شرق تهران


محلات بیست گانه جنوب شرق تهران با تدبیر مدیر شهری این منطقه برای دومین بار در طول یک سال گذشته با حضور دبیران شورایاری و مسئولان منطقه پایش شد.

- " از جنوب استان تهران، ظهر امروز محلات 20 گانه جنوب شرق تهران با تدبیر علی اکبر انجمنی مدیر شهری جنوب شرق تهران برای دومین بار در طول یک سال گذشته با حضور دبیران شورایاری و مسئولان منطقه پایش شد.

دومین دوره پایش محلات 20گانه جنوب شرق تهران با هدف تحقق سیاست مدیریت ارشد شهری مبنی بر توجه به نگهداشت شهر با حضور علی موسوی قائم مقام مدیر شهری جنوب شرق تهران، معاونان تخصصی و مدیران ستادی، دبیر دبیران شورایاری و شهرداران نواحی اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در این راستا طی دو هفته از محلات منطقه و پروژه های در دست اجرا بازدید و مسایل این محلات در تمام حوزه های تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است، از زمان حضور علی اکبر انجمنی در منطقه از مهر ماه سال گذشته تاکنون معاونان و مدیران ستادی طی پنج مرحله از نواحی هشت گانه و محلات 20گانه منطقه بازدید و مسایل، مشکلات و موانع مطروحه توسط شورایاران را احصاء کردند که دو مرحله از این پایش ها با حضور شورایاران انجام شده است.

این گزارش حاکی است، گزارش جمع بندی این بازدیدها پس از ارائه رهنمودهای مقتضی از سوی شهردار منطقه دسته بندی و برنامه ریزی شد تا طی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور شورایاران انجام شد اتمام دومین دور از پایش محلات 20گانه جنوب شرق تهران

با حضور شورایاران انجام شد اتمام دومین دور از پایش محلات 20گانه جنوب شرق تهران