مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 09:082014-10-20اجتماعي

کاهش 10 درجه ای دمای تهران تا فردا/ بارش برف و اختلال در تردد برخی جاده ها


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش برف و اختلال در تردد برخی جاده های شمال و غرب کشور، از کاهش 10 درجه ای دمای پایتخت و بارش برف در برخی نقاط استان تهران خبر داد.

- احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: امروز سامانه بارشی نیمه غربی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد و در سواحل جنوبی و دامنه های البرز بارش باران را شاهد خواهیم بود.

به گفته وی، اواخر وقت امروز این سامانه بارشی نیمه غربی، سواحل جنوبی دریای خزر و دامنه های غربی و مرکزی البرز را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بارش در شمال غرب بیشتر بصورت برف خواهد بود و روز سه شنبه نیز این وضعیت علاوه بر مناطق ذکر شده به نواحی مرکزی و شمال شرق نیز کشیده خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: بارش ها از بعد از ظهر امروز و طی روز دوشنبه در استان های واقع در شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و بخش هایی از غرب و سه شنبه در غرب و دامنه های مرکزی زاگرس شدیدتر خواهد بود.

وظیفه با بیان اینکه امروز مناطق جنوبی خوزستان بر اثر وزش باد شدید در جنوب غرب و غرب باعث کاهش دید و گرد و خاک خواهد شد اظهار داشت: با توجه به وزش باد شدید در جنوب سمنان و شمال قم امروز برای شهر های جنوبی تهران گرد و خاک و کاهش دید خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درجه ای دمای تهران تا فردا/ بارش برف و اختلال در تردد برخی جاده ها

کاهش 10 درجه ای دمای تهران تا فردا/ بارش برف و اختلال در تردد برخی جاده ها