مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 07:582014-10-20اقتصادي

بحران شدید کم آبی در جنوب کرمان


رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان با بیان اینکه این منطقه دارای بحران شدید کم‎آبی است، گفت: سازمان جهاد کشاورزی تلاش می کند تا این معضل را به شکل فنی و اجرایی برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم از جیرفت، سید یعقوب موسوی شامگاه یکشنبه در حاشیه بازگشایی چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، بسته‎بندی، تجهیزات گلخانه‎ای، صنایع و ماشین‎آلات وابسته با بیان اینکه در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای فنی و تخصصی بخش کشاورزی عرضه شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه جنوب کرمان دارای بحران شدید کم‎آبی است، سازمان جهاد کشاورزی این منطقه تلاش کرده تا این معضل را به شکل فنی و اجرایی برطرف کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، تصریح کرد: در راستای توسعه صنایع جانبی بخش کشاورزی، استفاده از فناوری‎های نوین در زمینه محصولات نانوتکنولوژی، همچنین منابع کودهای غیرشیمیایی زیستی و آلی و جایگزین کردن آن‎ها به جای کودهای شیمیایی تلاش خوبی صورت گرفته است.

موسوی بیان کرد: در این نمایشگاه تخصصی کشاورزی، 100 شرکت تولید کننده انواع سیستم‎های آبیاری تحت فشار، ماشین‎های کشاورزی، صنایع بسته‎بندی و سورتینگ حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران شدید کم آبی در جنوب کرمان

بحران شدید کم آبی در جنوب کرمان