مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 07:532014-10-20سياسي

آخرین مهلت ارساله مقاله به کنگره ملی «مهندسی شیمی»


پانزدهمین کنگره ملی «مهندسی شیمی»، 28 تا 30 بهمن ماه امسال به همت دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران و با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران در محل پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار می شود.

- پانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ، 28 تا 30 بهمن ماه امسال به همت دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران و با همکاری انجمن مهندسی شیمی ایران در محل پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس پژوهشی ایسنا، دکتر امید توکلی، استادیار دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تهران و دبیر کنگره هدف از برگزاری این همایش را ارائه آخرین یافته های علمی در شاخه مهندسی شیمی دانست و اظهار کرد: این نشست علمی با حضور گسترده محققان و اندیشمندان در رشته های مهندسی شیمی و در 18 محور تخصصی مشتمل بر نفت، گاز، پتروشیمی، زیست فناوری، نانو فناوری، پلیمر، مهندسی پزشکی، انرژی های تجدیدپذیر، محیط زیست و .

برگزار می شود.

توکلی از استادان و پژوهشگران درخواست کرد تا مقالات خود را در موضوعات پدیده های انتقال ، ترمودینامیک ، فرایندهای جداسازی ، مدلسازی و شبیه سازی ، دینامیک سیالات محاسباتی CFD ، کاتالیست و طراحی راکتور ، مهندسی و کنترل فرایند ، زیست فناوری، مهندسی پزشکی، صنایع غذایی و دارویی، فناوری نانو ، علوم و مهندسی پلیمر ، نفت و مهندسی مخازن ، مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ارساله مقاله به کنگره ملی «مهندسی شیمی»

آخرین مهلت ارساله مقاله به کنگره ملی «مهندسی شیمی»