مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 07:532014-10-20اقتصادي

از زیر سنگ هم شده برای توسعه روستاها اعتبار می آوریم


استاندار کرمانشاه معتقد است، باید یک حرکت جهشی برای توسعه روستاهای استان انجام شود و این حرکت حتی در روستاهای با یک خانوار جمعیت نیز بسته به ظرفیت ها آغاز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه کرمانشاه، مهندس ابراهیم رضایی بابادی در کارگروه توسعه روستایی استان کرمانشاه که روز دوشنبه (28 مهر) با حضور مسئولین دستگاه های مرتبط برگزار شد، گفت: بابد جنبشی در استان ایجاد شود که توسعه روستاهایی حتی با جمعیت یک خانوار را نیز شاهد باشیم.

وی با اشاره به وجود بیش از 1300 دهیار روستایی، بر لزوم استفاده از ظرفیت دهیاران، بخشداران و اعضای شوراهای روستاها تاکید کرد.

رضایی با بیان اینکه هریک از روستاهای کرمانشاه در یک بخش خاص ظرفیت دارند، خاطرنشان کرد: باید برای استفاده از این ظرفیت ها برای توسعه روستاها گام برداریم.

وی افزود: بودجه ای که برای توسعه روستاها در نظر گرفته می شود، کوپنی نیست و از زیر سنگ هم شده برای توسعه ها روستاها اعتبار به دست خواهیم آورد.

استاندار کرمانشاه روستاییان تحت پوشش کمیته امداد را از اولویت های طرح توسعه روستایی خصوصا توسعه اقتصادی روستاها دانست و بر لزوم توانمندسازی آنها تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زیر سنگ هم شده برای توسعه روستاها اعتبار می آوریم

از زیر سنگ هم شده برای توسعه روستاها اعتبار می آوریم