مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 04:122014-10-20دانش

40 تا 60 درصد طلاق ها در ایران به دلیل نارضایتی جنسی است


40 درصد از آمار طلاق در شهرهای کوچک و 60 درصد از طلاق ها در شهرهای بزرگ از نارضایتی جنسی زوجین از یکدیگر ناشی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " خبرگزاری دانشجو" از ایلام،" ابوالحسنی در تریبون آزاد "ماهواره آری یا خیر؟!" که روز گذشته در دانشگاه پیام نور ایلام برگزار شد، با مطرح کردن این سوال که آیا فیلم های عشق، عشق ممنوع، ویلا خانم، سلطان سلیمان، عشق و جزا، عفت و غیره معرف فرهنگ و ارزش های ما هستند؟ گفت: غیر از این است که در این فیلم ها نابسامانی و تزلزل انسانی به نمایش درمی آید؟ آنچنان این مسائل را عادی جلوه می دهند که بیننده فکر می کند از قافله عقب مانده و باید هرچه سریع تر دست بجنباند.

وی ادامه داد: شما دانشجویان امروز و والدین فردا هستید، آیا می پسندید که فرزندانتان به تقلید و تاسی از فیلم های ماهواره به شما بی احترامی کنند و لجام گسیخته باشند؟ در پاسخ به کسانی که می گویند ماهواره باعث ترویج خیانت و افزایش طلاق می شود می توانم بگویم که 40 درصد از آمار طلاق در شهرهای کوچک و 60 درصد از طلاق ها در شهرهای بزرگ از نارضایتی جنسی زوجین از یکدیگر ناشی می شود.

این استاد دانشگاه با دسته بندی نیازهای غریزی و لزوم برطرف کردن آن با شیوه درست، اذعان داشت: کسانی در مراکز مشاوره به جوانان مشاوره ازدواج می دهند که صلاحیت و دانش ندارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 تا 60 درصد طلاق ها در ایران به دلیل نارضایتی جنسی است

40 تا 60 درصد طلاق ها در ایران به دلیل نارضایتی جنسی است