مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 03:282014-10-20فناوري

تصویب مقررات ارائه خدمات وای فای عمومی


با تصویب مقررات ارائه خدمات WiFi عمومی در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارائه کنندگان خدمات موظف هستند هویت شخص حقیقی استفاده کننده در محیط های درون ساختمانی و برون ساختمانی را شناسایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مقررات پروانه رادیویی عمومی بهره برداری از تکه باندهای فرکانسی 5/2483-2400 مگاهرتز و 5250-5150 مگاهرتز، 5350-5250 مگاهرتز، 5725- 5470 مگاهرتز و 5850-5725 مگاهرتز در شبکه های دسترسی رادیویی در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصویب شد.

عظیم فرد مدیرکل صدور پروانه سرویسهای رادیویی این سازمان با اعلام این خبر گفت: دارندگان پروانه های ارائه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از رگولاتوری که در پروانه آنها یا براساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ارائه خدمات با استفاده از بستر فناوری WiFi مجاز دانسته شده می توانند با رعایت مقررات پروانه رادیویی عمومی، پس از دریافت مجوز از اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوط به خود و سایر مجوزهای لازم مانند مجوز شهرداری برای نصب دکل، از فناوری WiFi برای ارائه خدمات اینترنت استفاده کنند.

وی افزود: ارائه کنندگان خدمات موظف هستند هویت شخص حقیقی استفاده کننده در محیط های درون ساختمانی و برون ساختمانی را شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مقررات ارائه خدمات وای فای عمومی

تصویب مقررات ارائه خدمات وای فای عمومی