مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 مهر 1393 ساعت 02:282014-10-19سياسي

فارس گزارش می دهد طرح سئوال از شهردار کرمان توسط 5 عضو شورا


پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان سئوالاتی را از شهردار کرمان پرسیدند.

- " از کرمان، یکشنبه شب سئوالات زهرا لری، صدیقه زاهدی، رویا دیوان بیگی، کمال جوانمرد و سعید گیلانی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمان از شهردار کرمان در نشست شورای عمومی شهر کرمان توسط سعید گیلانی به صورت شفاهی مطرح شد.

عضو شورای شهر کرمان اظهار داشت: یک سال از کار شورای شهر کرمان گذشت و بعد از رفع اختلافات و نزدیک شدن دل های اعضای شورا این نشست عمومی را برگزار کردیم.

سعید گیلانی ادامه داد: طی حدود دو ماه اختلافات جزیی و کلی در شورای اسلامی شهر کرمان وجود داشت و یکسری سوءتفاهم ها بود که رفع شد.

وی افزود: بعضی از دوستان شورای شهر کرمان ذهنیت های و صحبت هایی داشتند و اعضا به این نتیجه رسیدند که با اتحاد و همدلی کار مردم را به عنوان نمایندگان مردم انجام دهند و نتیجه اش را در چند کمیسیون تشکیل شده دیدی و مصوبات خوبی بود.

گیلانی تصریح کرد: تدبیر شورای شهر کرمان این بود که اختلافات کم شود و شفاف سازی صورت گیرد و توقع داریم، شفاف سازی درباره برخی از مسائل در شهرداری صورت گیرد.

این مسئول گفت: بعضی از اعضای شورا شهر کرمان از برخی مسائل گلایه دارند، مثلا اینکه چرا مویدی رییس شورای شهر کرمان گه گاهی بی دلیل حمایت هایی را از شهردار کرمان دارد و من می دانم این طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد طرح سئوال از شهردار کرمان توسط 5 عضو شورا

فارس گزارش می دهد طرح سئوال از شهردار کرمان توسط 5 عضو شورا