مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1393 ساعت 10:582014-10-19سياسي

استاندار زنجان: طرح های مهم استان زنجان در سفر رییس جمهور از بلاتکلیفی خارج می شود


تلاش می شود طرح های مهم استان زنجان در سفر رییس جمهور از بلاتکلیفی خارج شود.

- جمشید انصاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سفر هیئت دولت به استان زنجان اظهار داشت: یکی از پیگیری های مسئولان استان برای این سفر تعیین تکلیف طرح های بزرگی است که وعده های دولت های گذشته به مردم بوده است.

وی به بعضی از پروژه های مهم و بزرگ استان زنجان اشاره کرد و گفت: اگر منابع مالی مورد نیاز این پروژه ها تامین شود این طرح ها ظرف مدت دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

استاندار زنجان ادامه داد: مسئولان استانی تلاش می کنند موافقت دولت را برای تامین منابع مالی مورد نیاز برای به اتمام رساندن و بهره برداری این پروژه ها تا پایان سال 94 به دست آورند.

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان درخواست های جدیدی را برای توسعه استان مورد بحث و بررسی قرار داده اند که بخش هایی از آنها مورد موافقت قرار گرفته و نهایی شده است، گفت: تلاش می شود طرح های مهم استان زنجان در سفر رییس جمهور از بلاتکلیفی خارج شود.

* تصمیماتی برای توسعه استان با اولویت دادن به اجرای پروژه ها اتخاذ شده است انصاری با اشاره به اینکه مسئولان استانی تلاش می کنند در این سفر قول اجرای چند طرح بزرگ را از رییس جمهور کشورمان بگیرند، تصریح کرد: همچنین تصمیماتی برای شتاب گرفتن توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان: طرح های مهم استان زنجان در سفر رییس جمهور از بلاتکلیفی خارج می شود

استاندار زنجان: طرح های مهم استان زنجان در سفر رییس جمهور از بلاتکلیفی خارج می شود