مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 مهر 1393 ساعت 08:122014-10-19سياسي

مدیریت دانشگاه در دست کسانی باشد که پایبند به ولایت مطلقه فقیه هستند


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان گفت: مدیریت دانشگاه در دست کسانی باشد که دارای سوابق انقلابی و باورمند به مولفه های نظام جمهوری اسلامی و پایبند به ولایت مطلقه فقیه باشند.

- حجت الاسلام مهدوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان در گفتگو با خبرنگار "خبرگزاری دانشجو" در رشت،" با بیان اینکه به افرادی که در صحنه سیاسی و اجتماعی امتحان خود را بد پس داده اند، نمی توان جهت ریاست اعتماد کرد، گفت: به علت حساسیت ویژه دانشگاه این التزام و تقید باید بیشتر در هنگام انتصاب روسای دانشگاه ها مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: همچنان که حضرت امام(ره) فرمودند دانشگاه مبدا تحولات کشور است، مدیریت دانشگاه ها باید توسط افراد شایسته در حوزه اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، اندیشه و تفکر مدیریت شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های گیلان تصریح کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه ها نباید تبدیل به باشگاه سیاسی و گروه های سیاسی شود تا در یک حرکت آزادگی علمی، جنبش نرم افزاری و تولید علم به عنوان زمینه ساز یک تمدن اسلامی اتفاق بیافتد؛ بنابراین ضروری است مدیریت دانشگاه در دست کسانی باشد که دارای سوابق انقلابی و باورمند به مولفه های نظام جمهوری اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت دانشگاه در دست کسانی باشد که پایبند به ولایت مطلقه فقیه هستند

مدیریت دانشگاه در دست کسانی باشد که پایبند به ولایت مطلقه فقیه هستند