مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مهر 1393 ساعت 12:182014-10-02اقتصادي

استاندار چهارمحال و بختیاری: مدیران ناکارامد را عزل می‎کنم


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استان متبوعش در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی ناکارآمد عمل کرده است، برگرداندن بیش از 20 طرح سرمایه گذاری استان را نتیجه این کم کاری‎ها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی در جلسه بررسی طرح های معرفی شده به صندوق توسعه ملی، با طرح این سوال که چرا باید تنها اعتبار پنج طرح سرمایه گذاری استان در صندوق توسعه ملی وصول شود؟ این کم لطفی ها را ناشی از کم کاری و بی توجهی مسئولان استانی دانست.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال وبختیاری در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی ناکارآمد عمل کرده است، بازگشت دادن بیش از 20 طرح سرمایه گذاری استان را نتیجه این کم کاری‎ها دانست.

سلیمانی یکی از راه های ایجاد تحول و رونق در بخش‎های اقتصاد و معیشت مردم را جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی و اجرای طرح های سرمایه گذاری به واسطه این منبع مالی کارآمد دانست و تصریح کرد: متاسفانه اقدامات و تدابیر لازم برای جذب این اعتبار در استان صورت نگرفته است.

وی با اشاره به معرفی بیش از 88 میلیارد طرح سرمایه گذاری به صندوق توسعه ملی، جذب تنها دو میلیارد تومان اعتبار از این صندوق را یک فاجعه برای استان دانست و تاکید کرد: در حالی که صندوق توسعه ملی هیچ سقفی را برای اعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار چهارمحال و بختیاری: مدیران ناکارامد را عزل می‎کنم

استاندار چهارمحال و بختیاری: مدیران ناکارامد را عزل می‎کنم