مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1393 ساعت 18:082014-10-01بين الملل

بازگشایی دوباره مسیر ریلی جنوب از فردا


مشکل قطار باری از ریل خارج شده تا فردا صبح حل خواهد شد و برنامه قطارها که قصد عزیمت در محور جنوب به شمال و بالعکس را دارند به شکل عادی پیگیری می شود.

- مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به قدیمی بودن خطوط ریلی در برخی نقاط راه آهن جنوب کشور، عصر امروز 4 واگن یکی از قطارها در محدوده یکی از تونل های مسیر از ریل خارج شدند که این مساله باعث برهم خوردن برنامه حرکت برخی قطارها شد.

سکری با بیان اینکه سقوط واگن ها در تونل بوده و این مساله کار خارج کردن آن ها را دشوار می کند، گفت: در حال حاضر کارشناسان فنی راه آهن به همراه جرثقیل و وسایل ایمنی موردنیاز در محل سانحه مشغول به فعالیت هستند و به احتمال قوی کار تا فردا به پایان رسیده و قطارهای این مسیر می توانند به برنامه عادی خود برگردند.

وی با بیان اینکه مسافران قطارهای این مسیر که عصر امروز در حرکت بودند با وسایل جایگزین به سمت مقاصد خود حرکت کرده اند، اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته مسافران از طریق اتوبوس به سمت مسیرهای خود حرکت کردند و انتظار داریم با پایان یافتن کار خارج کردن واگن ها از ریل به زودی حرکت عادی قطارها از سر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی دوباره مسیر ریلی جنوب از فردا

بازگشایی دوباره مسیر ریلی جنوب از فردا