مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1393 ساعت 12:032014-10-01اجتماعي

150 کلاس فرسوده و تخریبی در دشتی وجود دارد


در حال حاضر 150 کلاس فرسوده و تخریبی درقالب 30 مدرسه در سطح شهرستان وجود دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در آیین افتتاح مدرسه شهید حاجیانی شهر کاکی با تقدیر از اقدام اتاق بازرگانی تهران و جامعه نیکو کاران ابرار با بیان اینکه منابع دولتی به تنهایی قادر نیست تمام فضاهای آموزشی را پوشش دهد اظهار داشت:خیرین حامیان اصلی آموزش و پرورش در ساخت فضاهای آموزشی هستند و اعتبارات دولتی به تنهایی جوابگوی احداث فضاهای آموزشی نیست.

وی افزود:در حال حاضر در شهرستان دشتی 150 کلاس فرسوده و تخریبی در قالب 30 مدرسه وجود دارد که از این تعداد 23 کلاس درس در بخش کاکی است که نیاز به اعتبار کلانی دارد که منابع دولتی کفایت نمی کند.

مهرجو ادامه داد: در سال جاری از محل اعتبارات تملک داراییها وتبصره 22 مبلغ 310 ریال برای پروژه های عمرانی این شهرستان مصوب شده که از این مبلغ 8 درصد اعتبارات به بخش آموزش اختصاص یافته است که با تخصیص صدرصد آن بخشی از فضاها را پوشش می دهد.

فرماندار دشتی از جامعه نیکو کاری ابرار واتاق بازرگانی تهران وکشور خواست همکاریشان در ساخت فضاهای آموزشی در شهرستان ادامه دهند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 43 واحد آموزشی در بخش کاکی وجود دارد که فاقد فضای ورزشی هستند خواستار احداث زمین چمن مصنوعی در شهر کاکی وبادوله شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 کلاس فرسوده و تخریبی در دشتی وجود دارد

150 کلاس فرسوده و تخریبی در دشتی وجود دارد