مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1393 ساعت 12:022014-10-01اقتصادي

کیفیت آب تهران مطابق با استانداردهای جهانی است


مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: کیفیت آب تهران مطابق با استانداردهای ملی و جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، احمد مشیری افزود: آب تهران به صورت لحظه ای براساس استانداردهای ملی ایران و رهنمودهای سازمان جهانی بهداشت پایش و کنترل می شود و این شرکت در جهت وظیفه اصلی خود که تامین آب سالم و بهداشتی برای مردم است، آزمون های کنترل کیفی بسیاری شامل کلرسنجی، باکتریولوژی، بیولوژی، فیزیکی-شیمیایی، فلزهای سنگین و ریزآلاینده ها را به صورت روزانه روی آب تهران انجام می دهد.

وی افزود: این شرکت برای تامین آب و به منظور حفاظت از منابع آبی زیرزمینی اقدام هایی نظیر ایزوله کردن چاه ها و اجرای منشور کیفی برای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی را در دستورکار خود همواره داشته است که از اقدام های عمده برای ارتقای کیفی و پایش بهداشتی آب تهران می توان به تحویل گیری آب رسانی های خصوصی اشاره کرد.

مدیر دفتر کنترل کیفیت و بهداشت آب و فاضلاب آبفای استان تهران خاطرنشان کرد: در شبکه توزیع آب تهران بیش از 80 سامانه پایش لحظه ای بهداشت آب مجهز به سامانه سولار مستقر هستند که قابلیت ثبت نتایج برای شناسایی و تعیین مقدار شاخص های کیفی آب مانند PH، کلر آزاد باقی مانده، دما، کدورت و هدایت الکتریکی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت آب تهران مطابق با استانداردهای جهانی است

کیفیت آب تهران مطابق با استانداردهای جهانی است