مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1393 ساعت 08:032014-10-01اقتصادي

رشد مصرف انرژی در جنوب کرمان خیره کننده است/ حکایت تکراری افت ولتاژ برق


سال هاست که مردم جنوب کرمان با افت ولتاژ برق به خصوص در مناطق دور افتاده و محروم روبرو هستند این درحالیست که انشعابات غیر مجاز و افزایش بی رویه مصرف انرژی در این شهرستان ها که یکی از گرمترین مناطق کشور محسوب می شود دلیل اصلی خاموشی و قطعی برق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جنوب استان کرمان نیمی از جمعیت بزرگترین استان کشور را در خود جای داده است، هر چند محرومیت های تاریخی این مناطق را طرحهای توسعه ای جنوب کرمان طی سالهای اخیر کمی کمتر کرده است اما همچنان مشکلات متعدد از جمله کپرنشینی، بیکاری، خشکسالی، عدم وجود امکانات زیر بنایی، عدم وجود صنایع تبدیلی بخش کشاورزی و توسعه نا هماهنگ بخش صنعت در کشاورزی ومعادن مردم شهرستانهای جنوبی کرمان را با مشکلاتی مواجه می کند.

اما یکی از مشکلات همیشگی جنوب استان کرمان افت ولتاژ برق در شهرستانهای جنوبی است که شامل شهرستانهای جیرفت، کهنوج، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان و رودبار جنوب می شود وجود روستاهای متعدد و دور افتاده که بعضا کپر نشین هستند موجب شده برخی از این روستاها همچنان در تاریکی به سر ببرند.

یکی از مهمترین دلایل افت ولتاژ برق در جنوب کرمان وجود انشعاب های غیر مجاز، استفاده از سیستمهای سرمایشی در شهرستانهای گرم جنوب کرمان و روشن بودن مداوم موتور پمپهای کشاورزی در این منطقه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مصرف انرژی در جنوب کرمان خیره کننده است/ حکایت تکراری افت ولتاژ برق

رشد مصرف انرژی در جنوب کرمان خیره کننده است/ حکایت تکراری افت ولتاژ برق