مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 17:382014-09-30ورزشي

معلولان جامعه در توسعه کشور نقش آفرین هستند


فرماندار شهرستان رشت گفت: افراد معلول با وجود محدودیت های جسمی همواره در توسعه کشور نقش آفرین هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سید عیسی مهدوی شامگاه سه شنبه در مراسمی که به مناسبت روز جهانی ناشنوایان در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد، با گرامیداشت هفته ناشنوایان افزود: همگان باید دیدگاه خود را نسبت به معلولان تغییر دهند.

وی با بیان اینکه فرهیختگانی از جامعه معلولان با حضور در عرصه های علمی و اجتماعی قسمتی از بار کشور را بر دوش کشیده اند، اظهار داشت: افراد معلول از مسئولان به جای ترحم درک می خواهند تا بتوانند در اجتماع حضوری پررنگ داشته باشند.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید قصد دارد از ظرفیت ها و توانمندی های معلولان در سطح کشور بهره گیری کند، ادامه داد: ارزش انسان ها به تفکر و تعلق آنهاست چرا که با تفکر و اندیشه موثر می توان در پیشرفت کشور اثر گذار بود.

وی با اشاره به اینکه جامعه ای که پذیرای معلولان نیست خود از معلولیت رنج می برد، افزود: باید محیط را به گونه ای مناسب سازی کرد تا معلولان هم از حقوق شهروندی برخوردار باشند و از اجتماع طرد نشوند.

مهدوی با بیان اینکه با آماده کردن امکانات برای افراد معلول شرایط را برای بروز استعدادهای آنها فراهم کرد، اظهار داشت: برای حمایت از معلولان باید با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلولان جامعه در توسعه کشور نقش آفرین هستند

معلولان جامعه در توسعه کشور نقش آفرین هستند