مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 17:132014-09-30پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت سراسری دوم شد


دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نوزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب مقام دوم بین تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد.

- " از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی این شهر، رییس اداره قرآن و عترت مدیریت فرهنگی این دانشگاه با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس نتایج رسمی اعلام شده از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق به کسب رتبه دوم در میان تمام دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد.

عطاالله امیدواری ادامه داد: این رقابت ها که در شهریورماه گذشته، به مدت یک هفته و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد، سطح بسیار بالایی نسبت به دوره های پیشین داشت و با توجه به حضور شرکت کنندگان صاحب نام، از اعتبار خاصی برخوردار بود.

امیدواری با اشاره به این که 65 مرکز دانشگاهی علوم پزشکی از سراسر کشور در این جشنواره حضور یافته بودند، افزود: این مسابقات در سه رده کارکنان، اساتید و دانشجویان برگزار شد که دانشگاه علوم پزشکی شیراز در هر سه رده امتیاز و اعتبار بسیار خوبی را کسب کرد.

این مدیر قرآنی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزاری فینال مسابقات مرحله استانی در سطح این دانشگاه را یکی از عوامل کسب این موفقیت دانست و اظهار داشت: برگزاری این مرحله از مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت سراسری دوم شد

دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت سراسری دوم شد