مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1393 ساعت 12:332014-09-30فرهنگي

فیلمیران از پخش «عصبانی نیستم» انصراف داد/ دلیل تصمیم پخش کننده


علی سرتیپی مدیر دفتر فیلمیران که پخش فیلم «عصبانی نیستم» را برعهده داشت درباره خبری مبنی بر انصراف از پخش این فیلم در سینماها توضیح داد.

- فیلمیران از پخش عصبانی نیستم انصراف داد/ دلیل تصمیم پخش کننده علی سرتیپی مدیر دفتر فیلمیران که پخش فیلم عصبانی نیستم را برعهده داشت درباره خبری مبنی بر انصراف از پخش این فیلم در سینماها توضیح داد.

علی سرتیپی درباره تصمیم این موسسه برای کنار کشیدن دفتر فیلمیران از پخش فیلم عصبانی نیستم به خبرنگار مهر گفت: این یک تصمیم تازه نبوده و ما خیلی وقت است که از پخش این فیلم سینمایی کنار کشیدیم.

از چند ماه پیش به تهیه کننده و کارگردان این فیلم گفتیم که ما به دلیل حجم زیادی فیلم هایی که در نوبت پخش داریم نمی توانیم پخش این فیلم را عهده دار شویم.

وی ادامه داد: پیش از این قانونی گذاشتند که هر دفتر پخش، فقط می تواند پخش هشت فیلم را بر عهده بگیرد و ما هم در دفتر فیلمیران، قرارداد هشت فیلم را ثبت کرده بودیم و بر اساس قانون نمی توانستیم پخش عصبانی نیستم را انجام دهیم.

وی در پاسخ به این که چرا این فیلم را از بین دیگر فیلم ها کنار گذاشتید؟ عنوان کرد: بحث سر این حرف ها نیست و ما خیلی قبل تر از این حرف و حدیث ها از پخش این فیلم کناره گیری کردیم و چاره ای هم نداشتیم چون قرارداد بقیه فیلم ها ثبت شده بود و عصبانی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمیران از پخش «عصبانی نیستم» انصراف داد/ دلیل تصمیم پخش کننده

فیلمیران از پخش «عصبانی نیستم» انصراف داد/ دلیل تصمیم پخش کننده