مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 22:082014-09-23سياسي

کمالوندی: آژانس تضمین کند حاکمیت ملی کشورهای عضو به خطر نمی افتد


در حالی که ایران از اجرای پادمان آژانس و فعالیت های راستی آزمایی آن حمایت می کند، از آژانس نیز انتظار دارد تضمین کند حاکمیت ملی کشورهای عضو به خطر نمی افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهروز کمالوندی، معاون سازمان انرژی اتمی ایران و رییس هیات نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در پنجاه و هشتمین نشست عادی کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی که در وین در حال برگزاری است گفت: متن کامل سخنرانی سخنگوی سازمان انرژی اتمی به این شرح است: بسم اله الرحمن الرحیم آقای رییس، حضار محترم، در آغاز، از این فرصت بهره می گیرم تا انتصاب جناب عالی را به ریاست این کنفرانس صمیمانه تبریک بگویم.

به شما نسبت به پشتیبانی کامل هیأت خود جهت نیل به نتایج موفقیت آمیز این کنفرانس تحت هدایت جناب عالی اطمینان می دهم.

هم چنین، به اتحادیه کومور، جمهوری جیبوتی، اتحاد جماهیر گویان و جمهوری وانواتو به عنوان کشورهای عضو جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی خوشامد می گویم.

آقای رییس، ما به منظور توسعه استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای و نیز مقابله با چالش ها در این زمینه در یک کنفرانس سالانه مهم آژانس شرکت کرده ایم.

همان طور که می دانیم، جمعیت جهان ظرف سی سال آینده دو میلیارد نفر افزایش خواهد یافت و به منظور تأمین تقاضای رو به رشد انرژی و مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمالوندی: آژانس تضمین کند حاکمیت ملی کشورهای عضو به خطر نمی افتد

کمالوندی: آژانس تضمین کند حاکمیت ملی کشورهای عضو به خطر نمی افتد