مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 20:222014-09-23فرهنگي

مرکز گسترش سینمای مستند باید مرکز گسترش انقلاب اسلامی شود


نشست فیلم سینمایی «شهابی از جنس نور» با حضور محمدرضا اسلاملو کارگردان، سجاد اسلامیان منتقد و محسن یزدی مجری کار شناس در سینما فلسطین برگزار شد.

- نشست شهابی از جنس نور با طعم گلایه های اسلاملو از مرکز گسترش مرکز گسترش سینمای مستند باید مرکز گسترش انقلاب اسلامی شود خبرگزاری تسنیم: نشست فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با حضور محمدرضا اسلاملو کارگردان، سجاد اسلامیان منتقد و محسن یزدی مجری کار شناس در سینما فلسطین برگزار شد.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، نشست فیلم سینمایی شهابی از جنس نور با حضور محمدرضا اسلاملو کارگردان، سجاد اسلامیان منتقد و محسن یزدی مجری کار شناس در سینما فلسطین برگزار شد.

در ابتدای نشست محمدرضا اسلاملو کارگردان فیلم شهابی از جنس نور گفت: قبل از هر چیز به خاطر ساخت این فیلم عذرخواهی می کنم.

عذرخواهی من به این علت است که فیلم ایراداتی دارد و من قول داده بودم ایرادات را برطرف کنم اما متاسفانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی فیلم را در اختیار من قرار نداده است.

وی در ادامه افزود: من از آن ها درخواست کرده بودم تا به مدت 1 ماه فیلم را در اختیار من قرار دهند تا ایرادات آنرا برطف کنم اما اجازه ندادند و با عجله فیلم را برای نمایش در جشنواره فیلم فجر از من خواستند تا آنجا که فیلم با ایرادات زیاد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز گسترش سینمای مستند باید مرکز گسترش انقلاب اسلامی شود

مرکز گسترش سینمای مستند باید مرکز گسترش انقلاب اسلامی شود