مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 12:082014-09-23سياسي

استاندار مرکزی: بزرگداشت هفته دفاع مقدس تداوم حرکت انقلاب اسلامی است


استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه همگان باید در برگزاری هر چه بهتر این هفته و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند، گفت: برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برپایی این نمایشگاه ها تداوم حرکت انقلاب اسلامی است.

- " از اراک، محمدحسین مقیمی ظهر امروز در مراسم آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس افزود: تکلیف دیروز مردم ایران لبیک به ندای امام خمینی(ره) و حفاظت از کشور و حضور در جبهه ها بود و امروز توجه به ندای مقام معظم رهبری و تلاش در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و فداکاری از رسالت های مهم قشرهای مختلف مردم است.

وی با تاکید بر اینکه همگان باید در برگزاری هر چه بهتر این هفته و نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند، گفت: برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس و برپایی این نمایشگاه ها تداوم حرکت انقلاب اسلامی است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز که جوامع اسلامی در کشورهای دیگر دچار مخاطرات زیادی هستند به ویژه حضور گروه داعش در عراق و سوریه که در برابر جبهه مقاومت قد علم کرده و قصد ممانعت و جلوگیری از فعالیت جبهه مقاومت را دارند، برگزاری این نمایشگاه ها و بزرگداشت هفته دفاع مقدس قوت قلبی است برای مسلمانانی که به ندای مرجع خود پاسخ داده و در صحنه های مقابله با داعش ایستادگی و مقاومت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی: بزرگداشت هفته دفاع مقدس تداوم حرکت انقلاب اسلامی است

استاندار مرکزی: بزرگداشت هفته دفاع مقدس تداوم حرکت انقلاب اسلامی است