مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 10:082014-09-23اجتماعي

رعد و برق و رگبار در استان های شمالی


مدیرپیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور برای برخی از نقاط کشور افزایش ابر، بارش پراکنده و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی کرد.

- احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، افزود: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، سه شنبه در سواحل دریای خزر و در برخی مناطق شمال غرب و شمال شرق افزایش ابر، بارش پراکنده و در پاره ای نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد و چهارشنبه برای شهرهای شمالی استان های واقع در شمال غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرپیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: روز سه شنبه به دلیل افزایش سرعت وزش بادهای غربی در استان های تهران، قم، البرز، مرکزی، اصفهان و جنوب سمنان پدیده گرد و خاک محلی در پاره ای نقاط این استان ها دور از انتظار نخواهد بود.

وی از مواج بودن خلیج فارس در دو روز آینده و دریای خزر در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: چهارشنبه وزش باد جنوبی همراه با افزایش دمایی حدود 8 تا 10 درجه و پنجشنبه با نفوذ جریان های شمالی سرد کاهش دمایی حدود 10 تا 12 درجه سلسیوس در سوحل جنوبی دریای خزر رخ خواهد داد.

پنجشنبه نیز مجددا بارش در سواحل جنوبی دریای خزر و برخی مناطق شمال غرب آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعد و برق و رگبار در استان های شمالی

رعد و برق و رگبار در استان های شمالی