مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1393 ساعت 08:032014-09-23حوادث

تداوم ضربان خطر در جاده مشگین شهر/ نقاط حادثه خیزی که بر روی کاغذ اصلاح می شود


حادثه خیز ترین جاده مواصلاتی استان اردبیل، جاده مشگین شهر - اردبیل در حالی همچنان قربانی می گیرد که طرح اصلاح نقاط حادثه خیز آن همچنان در کاغذ بازی های اداری محبوس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در حالی که فقط سه روز از سانحه تصادف دو دستگاه پژوه 405 در 15 کیلومتری مشگین شهر اهر با یک کشته و چهار زخمی گذشته بود که روز گذشته پنج کشته و دو زخمی در سانحه تصادف یک دستگاه پیکان با یک دستگاه پراید به لیست قربانیان این جاده اضافه شد.

جاده ای که آمار تصادفات آن هر هفته در تیتر رسانه ها قرار گرفته و با این وجود تداوم ضربان خطر آن با بی توجهی در اجرای طرح های ایمن سازی به قوت خود باقی است.

جاده مشگین شهر اردبیل یکی از جاده های پرتردد استان محسوب می شود که طبق اظهارات دستگاه های ذیربط سالانه بیشترین حجم تصادفات جاده ای را به خود اختصاص می دهد.

طرح اصلاح نقاط حادثه خیز این جاده سال ها است در جلسات مختلف عنوان شده و در برخی مواقع به دلیل محدودیت اعتباری و در برخی مواقع سهل انگاری در اجرا، عملا به فاز عملیاتی نمی رسد.

تا جایی که رییس پلیس راه استان اردبیل از شناسایی 48 نقطه حادثه خیز در جاده های استان خبر داد که منتظر تامین اعتبار برای اصلاح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم ضربان خطر در جاده مشگین شهر/ نقاط حادثه خیزی که بر روی کاغذ اصلاح می شود

تداوم ضربان خطر در جاده مشگین شهر/ نقاط حادثه خیزی که بر روی کاغذ اصلاح می شود