مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1393 ساعت 23:472014-09-22سياسي

روحانی: صدای ملت و نظام را به گوش جهانیان می رسانیم


رییس جمهور کشورمان پس از ورود به نیویورک گفت: صدای ملت و نظام را به گوش جهانیان می رسانیم.

- " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی پیش از ظهر دوشنبه (به وقت محلی) در فرودگاه جان اف کندی نیویورک، مورد استقبال دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری و سرپرست و اعضای نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد قرار گرفت.

رییس جمهوری کشورمان که برای شرکت در شصت و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل به آمریکا سفر کرده است در بدو ورود به فرودگاه جان اف.

کندی نیویورک در گفتگو با واحد مرکزی خبر، با درود و سلام به مردم ایران، اظهار امیدواری کرد تا بتوان از نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در چارچوب رساندن صدای ملت و نظام درباره مسائل مهم به گوش جهانیان، بهره برداری و استفاده کرد.

رییس جمهوری با اشاره به انجام ملاقات های دوجانبه با سران کشورها در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: در سال گذشته مسئله خشونت و افراطی گری که جهان باید از آن عاری باشد، از سوی ایران مطرح شد.

امروز می بینیم که افراط چه بیدادی در منطقه می کند و پیش بینی ما درست بوده است و امسال درباره راه حل های مقابله با تروریسم و خشونت بحث و بررسی خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: صدای ملت و نظام را به گوش جهانیان می رسانیم

روحانی: صدای ملت و نظام را به گوش جهانیان می رسانیم