مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 23:582014-09-21سياسي

یادداشت/ سعدالله زارعی تکفیر مسیحی، خاستگاه داعش


نباید تردید کرد که غرب پدر تروریزم و تکفیر علیه مشرق و مسلمانان است.

امروز هم که غرب ژست ضد داعش به خود گرفته است می خواهد گلوی فرزند خلف خود را از دست جبهه مقاومت جدا کند و تداوم حیات آن را تضمین نماید که البته این شدنی نیست.

- "، سعد الله زارعی در ستون یادداشت روز شماره امروز کیهان،به ریشه های افراطی و نژادپرستانه تکفیر پرداخته و اروپا بویژه مناطقی از شامل آلمان، دانمارک، سوئد، انگلستان و هلند را مهد اندیشه تکفیری برشمرده است: تکفیر ریشه ای مسیحی دارد، بر پایه نژادپرستی و نه دین استوار می باشد و در راستای تحکیم سلطه و سیطره حکومت های غیردینی شبه اروپایی است و انقیاد بی قید و شرط محرومان به ثروتمندان و حکام را دنبال می کند و در همه آنچه گفته شد از خشونت و کشتار بعنوان موثرترین ابزار استفاده می نماید.

توضیحات زیر بر مبنای شفاف کردن این پنج گزاره که ابتدا خیلی عجیب به نظر می رسند، تنظیم گردیده است: 1- تکفیر به معنای آنکه گروه هایی از پیروان یک دین را به خارج بودن از آن متهم گردانند و بعد آن را تبدیل به یک جریان فراگیر مذهبی نمایند، پدیده ای مسیحی است تا مسلمان.

در تاریخ اسلام گروه هایی پیدا شده اند که تنها خود را مصداق مومن و مسلم دانسته و بر بی دینی سایرین حکم داده و بر اساس این حکم به جنایت هم دست زده اند، اما در متن تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعدالله زارعی تکفیر مسیحی، خاستگاه داعش

یادداشت/ سعدالله زارعی تکفیر مسیحی، خاستگاه داعش