مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1393 ساعت 06:532014-09-21سياسي

معاون سیاسی استاندار مازندران: معافی به شرافت قلم، کرامت بخشید


معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه جابر معافی اهل چاپلوسی، خبرسازی، دروغ و ناجوانمردی نبود،گفت: معافی به شرافت قلم، کرامت بخشید.

- " از شهرستان ساری، علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز در آیین نخستین سالگرد درگذشت جابر معافی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار داشت: عالم جلوه و تجلی پروردگار است.

وی با بیان اینکه مدت کوتاهی را در این دنیای فانی به سر می بریم و دیر یا زود به دیار باقی خواهیم شتافت، افزود: این سرنوشت حقیقی همه بشریت است و ما مانند مسافرانی هستیم که به اصل خود بر می گردیم.

یونسی با اشاره به اینکه نام و یاد عده ای از افراد در یادها ماندگار می شود که با فضیلت زندگی کردند تصریح کرد: اگر چه جسم پاک این افراد در دنیا وجود نداشته باشد، اما حقیقت وجودشان در عالم ناظر است و جابر معافی از این قشر افراد محسوب می شود.

یونسی با اشاره به اینکه راه و روش جابر معافی به شایستگی ادامه دارد، افزود: یک سال از فراق جابر معافی می گذرد، اما شرافت و فضیلت آن مرحوم همچنان ورد زبان همه است و این گونه زیستن هنر مردان صالح است.

این مسئول با اشاره به اینکه زیبایی حیات بشری به ماندگاری فضیلت های پاک و صادق است گفت: افرادی که الهی زندگی می کنند ماندگار هستند و جایگاه شهید را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی استاندار مازندران: معافی به شرافت قلم، کرامت بخشید

معاون سیاسی استاندار مازندران: معافی به شرافت قلم، کرامت بخشید